مطالب فروشگاه

معرفی شرکت تشک های رویال

معرفی شرکت تشک رویال

شرکت رویال مفتخر است با بیش از ربع قرن تجربه و با بهره‌گیری از پیشرفته ترین ماشین‌آلات، دانش فنی روز دنیا و دستان توانمند پرسنل خلاق و متخصص خود، مرغوبترین انواع تشک رویال فنرمنفصل، فنری و اسفنجی و کالاهای جانبی اعم از محافظ تشک، تشک میهمان، روتختی، بالش، تخت با رویه پارچه و تاج را در ایران تولید نماید.‌ این شرکت با در اختیار داشتن خط تولید کامل تشک همواره تلاش نموده با نگاهی به آینده و حرکت به سمت خودکفایی صنعتی، محصولاتی هم سطح برترین های جهان عرضه نماید.

شرکت رویال در سال ۱۳۷۲ تاسیس و با شماره ثبت ۲۶۹۰۹۳ به ثبت اداره اسناد قوه قضاییه رسیده است و در سال ۹۵ موفق به دریافت نشان استاندارد ملی از سازمان استاندارد گردید و هم اکنون با بیش از سی نمایندگی فعال در سطح کشور اقدام به عرضه محصولات خود می نماید.

نحوه تشخیص تشک اصل از تقلبی

از مشتریان گرامی تقاضا داریم فریب بعضی از وب سایت های جعلی که با اسم مشابه فعالیت می کنند را نخورند. زیرا در این وب سایت ها هیچ گونه آدرس و تلفن دقیقی از کارخانه و نمایندگی ها وجود نداشته و صرفا با ایجاد یک وب سایت یا فروشگاه کوچک از اسم تشک رویال استفاده نموده و اقدام به فروش تشک غیر استاندارد و غیر بهداشتی می نمایند. لطفا هنگام خرید به نشان استاندارد تشک توجه نموده در غیر اینصورت تشک خریده شده تقلبی بوده و موجب به خطر افتادن سلامتی شما می گردد.

تشک خوشخواب رویال

نکاتی در خصوص خرید تشک رویال

  • روش خرید اینترنتی تشک رویال در فروشگاه دنیای تشک خوشخواب
  • فروشگاه دنیای تشک خوشخواب، نمایندگی مرکزی و رسمی فروش تشک رویال در اصفهان
  • 7% تخفیف ویژه فروش تشک های خوشخواب رویال در جشنواره تشک رویال فروشگاه دنیای تشک
  • قیمت تشک خوشخواب رویال دو نفره در وب سایت
  • امکان انتخاب و خرید بصورت تلفنی با کمک مشاور فرش
  • تحویل در محل

جهت تشخیص تشک رویال اصل از تقلبی، با فروشگاه دنیای تشک خوشخواب به شماره 09131260029 تماس حاصل فرمایید

بازگشت به لیست